УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ,
ПЕЧАТ И СКАНИРАНЕ ЧРЕЗ ЕДНО
УСТРОЙСТВО

Могат ли вашите служители да работят с документи у дома, така както в офиса? Налага ли се да сканирате, съхранявате и споделяте документи в общо работно пространство (платформи за съхранение в облака, Sharepoint и др.) директно от многофункционалния принтер, да отпечатвате документи и да проследявате разходите за печат – независимо от местоположението на вашите колеги?

Посрещнете своите нарастващи нужди от печат, сканиране и отчетност на печата и сканирането чрез облачно решение за управление на документи за малкия и среден бизнес.

Обединете всички работни процеси и устройства в общата интегрирана в облака платформа Canon uniFLOW Online.

С усъвършенстваните скенери Canon imageFORMULA и многофункционални принтери с облачна свързаност от сериите Canon i-SENSYS X или Canon imageRUNNER ADVANCE DX, работната ви сила може да изпълнява задачи ефективно от всяко място.

Управлявайте печата, сканирането,информацията и продуктивността с гамата компактни лазерни устройства с облачна свързаност – Canon i-SENSYS X. Със своите разширени функционалност и свързаност, те са изключително удобни за домашния офис, така и за малки и средни по големина компании и корпорации.

Възползвайте се от
промоционалните предложения
за устройства от серията
Canon i-SENSYS X
За повече информация тук