ХИБРИДНО РАБОТНО ПРОСТРАНСТВО
С РЕШЕНИЯТА НА CANON

Ходенето всеки ден до офиса, беше нещо нормално за нас. Глобалната пандемия, обаче, промени работните практики и в днешно време служителите изпълняват задачите си от различни места: офиса, у дома, от споделени работни пространства или в движение.

В тази хибридна офис среда служителите са изправени пред често срещани трудности с обработката, съхранението и използването на важни за бизнеса документи от различни места, достъпа до тях в реално време и проследяването на решенията, одобренията и дори хронологията на версиите на документите. Някои от тези документи все още изискват отпечатване, за да се изпълнят законови изисквания, което означава повишен риск за поверителността на данните и високи разходи при работа от разстояние. Използването на различни и несъвместими помежду си решения води до ниска ефективност и производителност.

Canon и екипът на Кинтек можем да Ви помогнем да разширите работните си практики от офиса към дистанционна работа. Хибридните решения на Canon осигуряват автоматизиране на сложни бизнес процеси, управление на документи, сканиране и печат от всяко място.

Изберете решенията според нуждите на бизнеса си или се свържете с нас за индивидуална консултация:

АВТОМАТИЗАЦИЯ НА БИЗНЕС ПРОЦЕСИ И СЪВМЕСТНА РАБОТА

УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ, ПЕЧАТ И СКАНИРАНЕ ОТ ЕДНО УСТРОЙСТВО

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ЗА ДЕМОНСТРАЦИЯ НА ЖИВО

ИМАТЕ НУЖДА ОТ КОНКРЕТНА ИНФОРМАЦИЯ?

УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТИ, ПЕЧАТ И СКАНИРАНЕ ОТ ЕДНО УСТРОЙСТВО