ХИБРИДНО РАБОТНО ПРОСТРАНСТВО
Ходенето всеки ден до офиса, беше нещо нормално за нас. Глобалната пандемия, обаче, промени работните практики и в днешно време служителите изпълняват задачите си от различни места: офиса, у дома, от споделени работни пространства или в движение.
В тази хибридна офис среда служителите са изправени пред често срещани трудности с обработката, съхранението и използването на важни за бизнеса документи от различни места, достъпа до тях в реално време и проследяването на решенията, одобренията и дори хронологията на версиите на документите. Някои от тези документи все още изискват отпечатване, за да се изпълнят законови изисквания, което означава повишен риск за поверителността на данните и високи разходи при работа от разстояние. Използването на различни и несъвместими помежду си решения води до ниска ефективност и производителност.
Canon и екипът на Кинтек можем да Ви помогнем да разширите работните си практики от офиса към дистанционна работа. Хибридните решения на Canon осигуряват автоматизиране на сложни бизнес процеси, управление на документи, сканиране и печат от всяко място.
Изберете решенията според нуждите на бизнеса си или се свържете с нас за индивидуална консултация: