Canon подновява своята партньорска програма

София, България, 4.06.2018г. - Canon, световен лидер в решенията за работа с изображения, днес обявява подновяването на своята партньорска програма, подпомагайки партньорите си в стремежа им към развитие и разширяване на бизнеса им в нови пазари. Разработена на база обратната връзка от партньорите на Canon, подобрената програмата предлага множество възможности за развитие, подкрепени от опита и познанията на Canon в различните сфери на бизнес.


Бързо напредващите технологии поставят клиентите на водещо място в пазарната икономика и тази промяна е по-очевидна от всякога. Тъй като пресонализираният и непосредствен подход към клиента доминира в потребителското отношение, клиентите все повече очакват от бизнесите превъзходно отношение във всеки един аспект. В резултат на това, Canon стартира уникална многостепенна програма, за да предостави на партньорите си необходимите ресурси, с които да отговорят на очакванията на своите клиенти в тази все по-предизвикателна среда.

Новата програма се фокусира върху партньорите и осигуряването на ясни възможности за растеж в пет посоки:

Разнообразяване
Canon ще подкрепя партньорите си в разнообразяването и развитието на бизнеса, възползвайки се от различни търговски техники.  Партньорите, които вече предлагат офис решения на Canon, ще могат да използват знанията, опита и портфолиото на бранда, за да разнообразят и предлагането и да посрещнат нарастващите очаквания на своите клиенти. Общият пазар на цифровия печат е предвиден до 2024г. да достигне до 225% ръст спрямо 2013г. , което определено предлага възможности за растеж в сегмента.

Сътрудничество
Canon  създава централизирани инструменти за планиране, крайъгълният камък на новата програма, които дават възможности и на двете страни да определят и подкрепят своите цели и да се развиват заедно. Тези бизнес планове помагат на Canon да изгради по-близки връзки с партньорите си, да разбере по-добре техните предизвикателства и проблеми и да осигури по-прозрачна среда на работа. Програмата е добре структурирана и се управлява от мениджъри „обслужване на клиенти“, които са на разположение на партньорите за подпомагане на бизнесите чрез отчети и анализи на всеки три месеца.

Разширяване
Чрез актуализираната програма, Canon се ангажира да помогне на партньорите си да се откроят от конкуренцията си. За да помогне в постигането на съвместните бизнес цели, бранда предлага набор от инструменти, включително такива за генериране на потребление и управление контакти и бъдещи клиенти, както и осигуряване на пазарни анализи, за да могат партньорите да бъдат по-добре подготвени в стремежа си към развитие и разширяване на бизнеса си.

Спечелване
С новият център за обучение, партньорите ще имат достъп до допълнително обучение и ресурси, предназначени да им помагат в затварянето на сделки и увеличението на продажби. Тези ресурси са структурирани в три части: изграждане на знания за продуктовото портфолио на Canon и решенията към различните вертикали; подпомагане на продажбените процеси и нова платформа за регистрация на сделки.  Партньорите ще имат възможност да се съсредоточат върху конкретни предизвикателства чрез специализирани пазарни похвати, които дават по-подробен поглед върху начина, по който клиентите в тези сектори разсъждават и купуват.

Оптимизиране
Canon предоставя набор от услуги, за да намали натоварването сред администраторите, за да могат партньорите да останат фокусирани върху целите си. Това включва инфокарта за капацитета и ефективността на услугата, както и каталог на предоставяните услуги.


Людмил Лаков, Мениджър партньори и дистрибуция, Канон България казва:“ В Канон България, тясното сътрудничество с партньорския канал е от жизненоважно значение за постигането на взаимните ни цели. Този дух на партньорство ни помага да стимулираме иновациите и да трансформираме бизнеса на партньорите ни, използвайки продукти и решения на Canon, с които да могат да бъдат по-изгодни и продуктивни към своите крайни клиенти. Всеки бизнес има различни планове за растеж и развитие, така че нашата Партньорска програма предлага персонализирани предложения, които да гарантират, че отговаряме на тези планове. Ние предлагаме ясно структурирано партньорско изживяване, което е насочено към стимулиране растежа и подкрепа, като предлага ползи и възнаграждения, които отразяват работата и ефективността. "